Obwisłe ramiona u kobiet. Jak temu zaradzić?

Postanowiłem poruszyć ten temat, ponieważ wiem, że jest to problem wielu kobiet. Obwisłe ramiona, nazywane też pelikanami, motylkami lub – po mojemu – galaretkami, to zmora nie tylko kobiet otyłych. Borykają się z tym problemem również szczupłe panie.

Podstawą w ujędrnieniu ciała, zatem również ramion, jest dieta. Z pewnością każdy, kto choć raz zainteresował się treningiem wie, że to dieta robi z nas szczupłych i pięknych – nie sam trening.

Powodem powstawania pelikanów jest z pewnością omijanie ćwiczeń na triceps lub innych angażujących tę partię. Obwisła skóra na ramionach często pozostaje, kiedy wykonuje się wyłącznie treningi cardio. Pamiętajmy, aby chudnąć „z głową”. Sam trening spalający nie jest z w stanie ujędrnić ciała. Podstawą w ujędrnieniu każdej partii jest trening siłowy. To dzięki niemu skóra ma szansę się „wstąpić”.

Obwisłe ramiona mogą zniknąć po około dwóch miesiącach! Ćwiczenia na tę partię w połączeniu ze zbilansowaną dietą i – dodatkowo – treningiem cardio pozwolą raz na zawsze wyeliminować ten problem. Dwa miesiące to dużo? Oczywiście, każdy chciałby zauważyć efekt od razu. Pomyślmy jednak, czy problem powstał z dnia na dzień?

Poniżej chciałbym przedstawić kilka ćwiczeń angażujących triceps, które z pewnością przydadzą się w walce z pelikanami. Polecam również, dla zwiększenia efektu, stosowanie kremów ujędrniających.

Zobacz również: 6 powodów, przez które nie możesz schudnąć z brzucha

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Najczęstsze błędy po treningu 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni American swing na wzmocnienie mięśni i utratę zbędnych kilogramów Aplikacje fitness, które warto mieć na telefonie 10-minutowy trening brzucha dla osób, które nienawidzą plank Ab crack - definicja, jak wyrzeźbić? Trening w 15 minut, który zrobisz wszędzie - zasady, ćwiczenia Ćwiczenia dla kobiet po 40. roku życia 7 ćwiczeń na piękne nogi i pośladki Cardio killer - trening, dzięki któremu osiągniesz sylwetkę marzeń Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Ćwiczenia na poprawę kondycji fizycznej - burpees, przysiady Jak samodzielnie sprawdzić poziom tkanki tłuszczowej

Popularne w tym tygodniu:

10 zalet jazdy na rowerze 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Najczęstsze błędy po treningu Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Dlaczego ćwiczenia na pusty żołądek pozwalają spalić więcej tłuszczu? Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu?